A termék, a TIME magazin 2017-es év innovációja díj nyertese!
Biztos, hogy sokan elképzelni sem tudják miért okos ez a hétköznapi bögre, pedig a márkáját még nem is tudják. A gyártó az amerikai, Ember cég, akik felszámolták a hagyományos mikróban való melegítés fogalmát. Az újdonság olyan jól sikerült, hogy egy nívós díjat is bezsebeltek a TIME magazintól.
Külsőre egy átlagos csészének tűnik, de amint belenézünk, láthatjuk, hogy az űrtartalma kevesebb. Mindez az aljába rejtett Bluetooth chip, a hőtermelő hardver és az akkumulátor miatt alakult ki. Mikróba és mosogatógépbe nem szabad betenni, máskülönben lesz egy sima bögrénk. A dobozban még egy kis tányért is találunk, ami a vezeték nélküli töltésre szolgál.
A logó alatt egy LED jelzi az akksi szintet, vagy ha éppen fűt. Az Ember telefonos alkalmazással párosítva még azt is meg tudja mondani, hogy üres-e, tehát nem fűt feleslegesen a bögre. A megadott hőfok elérése után az applikáció értesítést küldd, hogy az ital már iható állapotban van. Ha forró kávét vagy teát öntünk bele, képes akár másfél órán keresztül melegen tartani.
Ezt a rengeteg tudást és az egyedi külsőt képviselő kerámia bögrét az USA-ban 79 dollárért (kb. 20.000 forintért) lehet megvásárolni. Hírnevét a Starbucks-nak köszönheti, de csak Amerikában forgalmazzák Ember-ék.
Utolsó kommentek